• Win kaarten voor Vestifal
     
     

    Met o.a. Trey Songz, A$AP Rocky, Jeremih, Ryan Leslie, Craig David en Miguel!


     
  • Check de Juize-mix van afgelopen zondag
     
     

    Zondag hoorde je weer een hele vette Juize x Encore mix tijdens Juize op SLAM!FM. Heb je ‘m gemist of wil ‘m gewoon nog een keer horen? Check ‘m hier!


     
  • House of Hiphop
     
     

    Elke vrijdag vanaf 20:00 uur hebben Sluwe Voszz en Mr. Ghostman rauwe hiphop, harde bangers en het laatste nieuws voor je!


     
  • Drop Your Demo
     
     

    Het nieuwste hiphop en R&B talent van Nederland hoor je in Drop Your Demo. De beste demo’s, de wackste track van de week en natuurlijk de DYD top 5! Elke vrijdag op Juize vanaf 22.00!


     
  • Juize op je mobiel
     
     

    Ben jij de trotse bezitter van een smartphone? Dan kan je altijd en overal naar Juize luisteren! Download de app voor jouw mobiel!


     
  • Jamrock radio
     
     

    Met DJ WaxFiend en Suppakid! Elke vrijdag van 23.00u tot 01.00u


     

Jay-Z en Kanye West toch naar Nederland!


Fotocredit: Brunopress

Goed nieuws voor de fans van Jay-Z en Kanye West, de rappers hebben bekendgemaakt dat ze toch naar Nederland komen! Eerst leek het erop dat ze alleen in Belgie zouden optreden, maar er zijn dus extra locaties aan de Watch The Throne tour toegevoegd. Op 15 juni staan Jay en Ye in de GelreDome in Arnhem!

De voorverkoop van het concert gaat op zaterdag 10 maart van start. Je koopt je kaarten via LiveNation.nl!

Ben jij van plan om naar de show van Kanye en Jay-Z te gaan?

Geplaatst door: Justin op 6-03-2012 - 12:29

REACTIES

  • Geplaatst door: Denho op 6-03-2012 - 12:55

    Hahaaaaa aanwezig!! 8)

  • Geplaatst door: the realest op 6-03-2012 - 16:35

    Is dat ook niet de dag dat de Bliderberg-kliek bij elkaar komt?

  • Geplaatst door: Gnat op 6-03-2012 - 17:09

    Ja man illuminati toch. Conspiracy toch. Is er ook nog wat speciaals aan de datum? 1+5-6 x 0 = 0 omggg

  • Geplaatst door: DJ JEFF op 6-03-2012 - 17:21

    Heleboel peeps zijn nu hun kaartjes voor Antwerpen en Parijs aan het verkopen….
    Wel nice dat ze naar Arnhem komen!

  • Geplaatst door: G-WHAT op 6-03-2012 - 17:40

    weet iemand waar je de kaarten kan bestellen?

  • Geplaatst door: DJ JEFF op 6-03-2012 - 17:58

    http://www.Livenation.nl

  • Geplaatst door: HipHop. op 6-03-2012 - 18:37

    whoa daar zou ik wel bij willen zijn maar is zeker duur

  • Geplaatst door: G-WHAT op 6-03-2012 - 18:47

    Thanks @ jeff, kaarten zijn tussen de 52 en 56 euro.

  • Geplaatst door: DJ JEFF op 6-03-2012 - 18:47

    Kaartverkoop start zaterdag om 10.00
    Prijs: Vanaf 52 Euro
    En dan moet je nog in Arnhem komen 8)

  • Geplaatst door: DJ JEFF op 6-03-2012 - 18:48

    Dus dat @G-What

  • Geplaatst door: HipHop. op 6-03-2012 - 19:16

    Voor 52 euro ben k er wel bij

  • Geplaatst door: –F.c. LoCo– op 6-03-2012 - 20:16

    ik moet eerst nog kaarten halen voor Stephen Marley, Nipsey Hussle en Method Man. dus ik denk dat ik deze maar skipp

  • Geplaatst door: flexielexie op 6-03-2012 - 20:22

    Damn net kaarten getikt voor Duitsland. Dan maar 2 x;)

  • Geplaatst door: PAUWEST op 6-03-2012 - 22:39

    ik ben er zeker bij! gaan er dan écht geen vrouwelijke fans? :(

  • Geplaatst door: G-WHAT op 6-03-2012 - 22:46

    Nipsey hussle, waar komt die dan? @Fc LoCo

  • Geplaatst door: MssV187 op 6-03-2012 - 23:02

    OMG! Heb ik kaarten gehaald voor Antwerpen! FF kijken of ik die nog kwijt kan..

    Wilt iemand nog naar Kanye West en Jay-Z in Antwerpen toevallig? :P

  • Geplaatst door: FreckMontana op 7-03-2012 - 13:10

    blijf weg met die camel en gay fish Illuminati !

  • Geplaatst door: hiphopisdead op 7-03-2012 - 19:29

    Haha ik kan de muziek vanaf m’n huis horen maar ga zeker checken. Begin van de maand dus m’n bankrekening is weer positief