• Win kaarten voor Vestifal
     
     

    Met o.a. Trey Songz, A$AP Rocky, Jeremih, Ryan Leslie, Craig David en Miguel!


     
  • Check de Juize-mix van afgelopen zondag
     
     

    Zondag hoorde je weer een hele vette Juize x Encore mix tijdens Juize op SLAM!FM. Heb je ‘m gemist of wil ‘m gewoon nog een keer horen? Check ‘m hier!


     
  • House of Hiphop
     
     

    Elke vrijdag vanaf 20:00 uur hebben Sluwe Voszz en Mr. Ghostman rauwe hiphop, harde bangers en het laatste nieuws voor je!


     
  • Drop Your Demo
     
     

    Het nieuwste hiphop en R&B talent van Nederland hoor je in Drop Your Demo. De beste demo’s, de wackste track van de week en natuurlijk de DYD top 5! Elke vrijdag op Juize vanaf 22.00!


     
  • Juize op je mobiel
     
     

    Ben jij de trotse bezitter van een smartphone? Dan kan je altijd en overal naar Juize luisteren! Download de app voor jouw mobiel!


     
  • Jamrock radio
     
     

    Met DJ WaxFiend en Suppakid! Elke vrijdag van 23.00u tot 01.00u


     

Rick Ross schiet clip in Nigeria


Fotocredit: Brunopress

Een paar weken geleden dropte Rick Ross de video van zijn track Hold Me Back. Het nummer staat op Rozay’s laatste album God Forgives, I Don’t. De rapper vond een clip niet genoeg en maakte een tweede video voor Hold Me Back. Dit keer nam-ie de video niet op in de States, maar in het Afrikaanse land Nigeria.

Geplaatst door: Justin op 19-09-2012 - 2:00

REACTIES

  • Geplaatst door: ditmar154 op 19-09-2012 - 15:54

    Juist want nigeria past echt goed bij zijn lycris, want iedereen die daar woont rijd ook in Maybachs en loopt met 50 kilo aan diamanten om zijn nek enzo.
    Wat een aap is deze gast toch dat die ff gaat shinen tussen deze straat arme mensen met zijn materiale rijkdommen en hun niet eens support met wat geld ofzo, maarja zo gaat dat nu in de hiphop game he….

  • Geplaatst door: Sebastiaan Verheij op 19-09-2012 - 16:31

    opzich wel goed om te zien dat bv meek mill geld aan die jochies geld gaf en is wel knap om in zon land de kans te krijgen om te filmen vooral in die sloppenwijken

  • Geplaatst door: the realest op 19-09-2012 - 18:32

    De diamanten die onze BurgerKing manarger om zijn nek draagt zijn allemaal gedolven door de hongerbuikjes die je in de clip ziet verschijnen.

  • Geplaatst door: FreckMontana op 19-09-2012 - 19:59

    OFFICER RICKY :)

  • Geplaatst door: FreckMontana op 19-09-2012 - 20:00

    haha van een wout naar gangster okay daar wil ik wel eens meer van weten kan dat tegewoordig ook al ?

  • Geplaatst door: KRS-OneTV op 19-09-2012 - 21:18

    Dit gaat nergens meer over.

  • Geplaatst door: EminemFan1995 op 19-09-2012 - 21:22

    Ik snap niet zo goed welke statement Rick Ross hiermee wilt geven. dit is erg redundant en ridicuul voor woorden.

    Deze man maakt de black community alleen maar belachelijk met zijn video en zijn teksten überhaupt.

  • Geplaatst door: Brammesz op 19-09-2012 - 22:31

    ik ben totaal geen rick ross fan. maar ook al is de uitvoering niet helemaal geweldig, ik vind dit een stuk beter dan al die rotzooi van die andere clips. ik denk dat zijn boodschap is om mensen bewust te maken van wat er is gebeurt in nigeria. want dat weet driekwart van de mensheid niet. en alleen dat al vind ik goed. zo van hij bedoelt het goed haha leuk geprobeerd.

  • Geplaatst door: L.A. op 19-09-2012 - 22:49

    Tja als je mensen dan toch bewust probeert te maken, stel ik voor om het op een manier zoals 50 te proberen met zn energydrink. Ik denk dat dat veel meer oplevert dan 1 zo’n clip van deze man